პირველი კლასი
კრიტერიუმები
|
უჭირს
|
საჭიროებს
გაუმჯობესებას
|
კარგად
|
|
1
|
წარმოადგენს რიცხვს სათანრიგო შესაკრებთა ჯამის სახით;
|
|||
2
|
იყენებს პოზიციურ სისტემას რიცხვების შედარებისას
|
|||
3
|
ასახელებს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებს, აგრეთვე უახლოეს
ათეულს, ასეულს, ათასეულს;
|
|||
4
|
გამრავლება-გაყოფის მოქმედებების შესრულების რომელიმე
ხერხის გამოყენება და ალგებრული გამოსახულებების
ამოხსნა
|
|||
5
|
შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების
(სიგრძის, მასის, დროის) გამოყენება და ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
|||
შეუძლია ტექსტური ამოცანების ამოხსნა, რომლებიც
შეკრების, გამოკლების, გაყოფისა და გამრავლების შემცველი ალგებრული გამოსახულებების
საშუალებით იხსნება.
|
||||
6
|
ა) ამოხსნისათვის საჭირო მონაცემების ამოკრეფა ამოცანის
ტექსტიდან;
(მოკლე ჩანაწერი)
|
|||
7
|
ბ) ამოხსნის გზის მოძებნა;
|
|||
8
|
გ)ამოხსნის გზის
რეალიზება და პასუხის მიღება.
|
|||
9
|
შეუძლია ამოცანის ამოხსნა კითხვების დახმარებით
|
|||
10
|
წერს სუფთად და მოწესრიგებულად
|
გავეცანი, მშობელი:
2013–2014 სასწ.წ I სემესტრი
შეფასების კომპონენტები მათემატიკაში –Ι სემესტრი
კომპონენტი: საკლასო
დავალებები
კრიტერიუმები
|
უჭირს
|
საჭიროებს
გაუმჯობესებას
|
კარგად
|
||
1
|
სწორად
ასრულებს მათემატიკურ ოპერაციებს ზეპირად
|
||||
2
|
შეუძლია
რიცხვების გამოსახვა, შედარება, წერს რიცხვის უახლოეს ათეულს, ასეულს, ათასეულს,...შლის
რიცხვს სათანრიგო ერთეულებად
|
||||
3
|
პარალელებს
ავლებს მათემატიკური მოქმედებების თვისებებს შორის , მსჯელობს მათ მსგავსება–განსხვავებაზე, შეუძლია
შეკრება–გამოკლების მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხით
|
||||
4
|
აღიქვამს
ამოცანის შინაარს, განსაზღვრავს მოცემულ და საძიებელ მონაცემებს, წერს მოკლე ჩანაწერს
და ამოხსნისას ადგენს ალგებრულ გამოსახულებებს
|
||||
5
|
შეუძლია
სიგრძის, მასის და დროის სხვადასხვა ზომის ერთეულების გამოყენება და ერთმანეთთან
დაკავშირება
|
||||
კომპონენტი: საშინაო დავალებები
კრიტერიუმები
|
|||||
1
|
წერს
სუფთად, თანმიმდევრულად და არითმეტიკული შეცდომების გარეშე
|
||||
2
|
წერის
დროს იყენებს ნასწავლ წესებს
|
||||
3
|
იცის
ნუმერაცია, წერს რიცხვის უახლოეს ათეულს, ასეულს, ათასეულს,...შლის რიცხვს სათანრიგო
ერთეულებად
|
||||
4
|
აღიქვამს
ამოცანის შინაარს, განსაზღვრავს მოცემულ და საძიებელ მონაცემებს, წერს მოკლე ჩანაწერს
და ხსნის ამოცანას
|
||||
5
|
დამოუკიდებლად
შეუძლია არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება,
|
||||
6
|
დასმული
ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით იყენებს რაოდენობრივ თუ თვისებრივ მონაცემებს და ხსნის მას
|
||||
7
|
აგებს
გეომეტრიულ ფიგურებს ზომების დაცვით და ხსნის მარტივ გეომეტრიულ ამოცანებს
|
||||
3
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий