შეფასების სქემები

პირველი  კლასი







მასწავლებელთა შეფასების სქემა






IV კლასი–შეფასების  სქემა მათემატიკაში              მოსწავლე
                           კრიტერიუმები
უჭირს

   საჭიროებს
გაუმჯობესებას
კარგად


1

წარმოადგენს რიცხვს სათანრიგო შესაკრებთა ჯამის სახით;
:(
:*
:)

2

იყენებს პოზიციურ სისტემას რიცხვების შედარებისას




3

ასახელებს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებს, აგრეთვე უახლოეს ათეულს, ასეულს, ათასეულს;




4

 გამრავლება-გაყოფის მოქმედებების შესრულების რომელიმე ხერხის გამოყენება  და ალგებრული გამოსახულებების ამოხსნა




5
 შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების (სიგრძის, მასის, დროის) გამოყენება და ერთმანეთთან დაკავშირება.





 შეუძლია ტექსტური ამოცანების ამოხსნა, რომლებიც შეკრების, გამოკლების, გაყოფისა და გამრავლების შემცველი ალგებრული გამოსახულებების საშუალებით იხსნება.





6

ა)  ამოხსნისათვის საჭირო მონაცემების ამოკრეფა ამოცანის ტექსტიდან; (მოკლე ჩანაწერი)





7

ბ)   ამოხსნის გზის მოძებნა;





8

გ)ამოხსნის გზის რეალიზება და პასუხის მიღება.





9

შეუძლია ამოცანის ამოხსნა კითხვების დახმარებით




10

წერს  სუფთად  და მოწესრიგებულად



                                       გავეცანი, მშობელი:

                    2013–2014 სასწ.წ  I სემესტრი



შეფასების კომპონენტები მათემატიკაში –Ι სემესტრი
კომპონენტი: საკლასო დავალებები

                           კრიტერიუმები
უჭირს

   საჭიროებს
გაუმჯობესებას
კარგად

1
სწორად ასრულებს მათემატიკურ ოპერაციებს ზეპირად



2
შეუძლია რიცხვების გამოსახვა, შედარება, წერს რიცხვის უახლოეს ათეულს, ასეულს, ათასეულს,...შლის რიცხვს სათანრიგო ერთეულებად



3
პარალელებს ავლებს მათემატიკური მოქმედებების თვისებებს შორის ,  მსჯელობს მათ მსგავსება–განსხვავებაზე, შეუძლია შეკრება–გამოკლების მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხით



4
აღიქვამს ამოცანის შინაარს, განსაზღვრავს მოცემულ და საძიებელ მონაცემებს, წერს მოკლე ჩანაწერს და ამოხსნისას ადგენს ალგებრულ გამოსახულებებს



5
შეუძლია სიგრძის, მასის და დროის სხვადასხვა ზომის ერთეულების გამოყენება და ერთმანეთთან დაკავშირება




კომპონენტი: საშინაო დავალებები

                          კრიტერიუმები
1
წერს სუფთად, თანმიმდევრულად და არითმეტიკული შეცდომების გარეშე



2
წერის დროს იყენებს ნასწავლ წესებს



3
იცის ნუმერაცია, წერს რიცხვის უახლოეს ათეულს, ასეულს, ათასეულს,...შლის რიცხვს სათანრიგო ერთეულებად



4
აღიქვამს ამოცანის შინაარს, განსაზღვრავს მოცემულ და საძიებელ მონაცემებს, წერს მოკლე ჩანაწერს და ხსნის ამოცანას



5
დამოუკიდებლად შეუძლია არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება,



6
დასმული ამოცანის ამოსახსნელად  ხელსაყრელი ფორმით  იყენებს რაოდენობრივ თუ  თვისებრივ მონაცემებს და ხსნის მას



7
აგებს გეომეტრიულ ფიგურებს ზომების დაცვით და ხსნის მარტივ გეომეტრიულ ამოცანებს



3




Комментариев нет:

Отправить комментарий